Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

1098/12xx/19xx/20xx / TABLOLAR VE KARŞILIKLARI

BameL

Arena Üyesi
Arena Üyesi
Katılım
27 Ara 2023
Mesajlar
40
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Database Nedir ?
Database Bütün Verilerin Bir Çadırda Toplanıldığı Yerdir.

Knight Online Neler den Oluşur ?

1-)Database(Tablolar,Prosedurler.)
2-)Fileslar(Files Tablo İlişkisi)
3-).EVT ler.

Biz Burada Olaya Tabloları Açıklayarak Başlıcaz.

Account_Char > Giriş İD Sine Ait Irk,Çar Niklerinin Tutulduğu Tablodur.

strAccountID ; Giriş İD
bNation ; Accountun Irkı ( 1;Karus,2;Human)
strCharID1 ; Ortadaki Karakterin Niki
strCharID2 ; Sol yada Sağ daki Karakterin Niki
strCharID3 ; Sol yada Sağ daki Karakterin Niki

Battle > Savaş Bilgilerinin Kayıt Tutuluğu Tablodur.

sIndex ; Sıra
byNation ; Kazanan & Kesen Irk ( 1;Karus,2;Human)
strUserName ; Kesen Kişinin Oyun Niki.

CurrentUser > Oyundaki Kullanıcılarının Kayıt Tutulduğu Tablodur.

strAccountID ; Giriş İD
strServerIP ; Kullanıcının Hangi Server a Bağlı Olduğu İP.
strCharID ; Kullanıcının Niki.
strCharIP ; Kullanıcının İP si

Event_Trigger > Npc yi Açtığımızda Hangi Eventi Çalıştırıcak Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

nIndex ; Sıra.
sNpcID ; K_Npcposta Kullanılcak Trapnumber.
nTriggerNum ; O Trapnumber a Ait EVENT.

Friend_List > Arkadaş Listesi.

strUserID ; Kullanıcı Niki.
strFriend1,2,3,4... ; Arkadaşları.

Item > Serverınızda Bulunan Itemlerin Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

Num ; Numarası & Kodu
strName ; İsmi
Kind ; Türü
Slot ; İteme Mouse İle Sağ Tıklayınca Nereye Yerleşeceği.
Race ; Null
Class ; Sınıfı
Damage ; Hasarı
Delay ; Hızı
Range ; Ettiği Uzaklığı
Weight ; Ağırlığı
Duration ;
BuyPrice ; Npcye Satım Fiyatı
SellPrice ; Npc den Alım Fiyatım.
Ac ; Verdiği AC & Defans
Countable ;
Effect1 ; Yaptığı Effect1 (Select * from magic where magicum = Effect1)
Effect2 ; Yaptığı Effect2 (Select * from magic where magicum = Effect1)
ReqLevel ; İtemi Aktif Hale Getirebilmek İçin Gereken Minimum Level
ReqLevelMax ; İtemi Aktif Hale Getirebilmek İçin Gereken Maximum Level
ReqRank ; Gereken Rank.
ReqTitle ; Gereken Title.(select * from userdata where title = 'bilmemne')
SellingGroup ; Hangi Npc den Alınacağı
Jr.King dedi: ↑
Öncelikle sellingroup'ları olan 1-2 NPC wereyim siz ona göre eklersiniz.
255 : Sundries
202 : Armor
101 : Arms
253 : Healing potion
254 : Charon , Delosdaki Scroll
Fakat tüm databaselerde bu sellingroup'lar aynı değildir , siz k_npc açıp isellingroup sekmesinden hangi npc'nin hangi sellingroup'a sahip olduğuna bakabilirsiniz.
PHP:
UPDATE ITEM SET SellingGroup = 'Npcnin Selingroup kodu' Where Num = 'İstediğiniz itemin kodu'
Örneğin sundires'e ts eklemek isterseniz;
Kod:
UPDATE ITEM SET SellingGroup = '255' Where Num = '381001000'
Kullanabilirsiniz.
Kolay gelsin.
Genişletmek için tıkla...
Item_Exchange > İtemi Kırdırınca Hangi İtemi Verceği Bilgilerinin Tutulduğu Bölüm.

nIndex ; Sıra
nNpcnum ; Npc nin Numarası (Select * from k_npc where ssid in (select nNpcnum from item_exchange where nnpcnum = 'bilmemne')

nOriginİtemnum1,2,3,4,5 ; Kırmak İçin Gerekli İtemin Num u
nOriginİtemCount1,2,3,4,5 ; Kırdırılacak İtemin Miktari.
nExchangeİtemnum1,2,3,4,5... ; Verilecek İtemin Num u
nExchangeİtemCount1,2,3,4,5.. ; Verilecek İtemin Miktari.

K_Monster > Oyundaki Canavaların Bilgilerinin Tutulduğu Bölüm.

sSid ; Canavarın Kodu
strName ; Canavarin İsmi
sPid ; Canavarın Tipi
sSize ; Canavarın Büyüklüğü
iWeapon1 ; Sağ Elindeki Silahın İtem Numu
iWeapon2 ; Sol Elindeki Silahın İtem Numu
byGroup ; Grub u.(Genellikle 0 Olur.Yani Hem Karus a Hem Humanada Düşman)
byFamily ; Ailesi.(Örneğin Worm Ailesi ; Earth Worm , Blood Worm Worm,Snatcher,Carrion Crawler)
sLevel ; Canavarın Leveli.(Genelde Genel İşlemler Yaparken Yardımcı Olur Örneğin ; Update k_monster iexp = iexp * 3 where slevel > 60 Açıklaması ; 60 Level Üstü Canavarların Expini 3 Kat Arttır.)
iExp ; Verdiği Exp
iLoyalty ; Verdiği Np
iHpPo ; Canavarın HPsi
sMpPo ; Canavarın MP si
sAtk ; Canavarın Atağı.
sAc ; Canavarın Defansı.
sHitRate ; Sekmeme Oranı Vurduğunda
sDamage ; Verdiği Hasar
sAttackDelay ; Attak Yapma Hızı
sStandtime ; Uyuma Zamanı
byAttackRange ; Ne Kadar Uzaktan Vuracağı
iMoney ; Droptan Cıkıcak Para


K_Monster_Item > Hangi Canavardan Hangi Item Cıkcagını Belirleyen Tablodur.

sIndex ; Canavarın sSid si (Select * from k_monster where ssid = sindex)
iItem01,02,03,04,05 ; Çıkacak İtem
sPersent01,02,03,04,05 ; Çıkma %00 si.(10000 / sPersent Olarak Hesaplar)

K_Npc > Oyundaki Npclerin Bilgilerinin Tutulduğu Bölüm.

sSid ; Npc'nin Kodu
strName ; Npc'nin İsmi
sPid ; Npc'nin Tipi
sSize ; Npc'nin Büyüklüğü
iWeapon1 ; Sağ Elindeki Silahın İtem Numu
iWeapon2 ; Sol Elindeki Silahın İtem Numu
byGroup ; Grub u.(Genellikle 0 Olur.Yani Hem Karus a Hem Humanada Düşman)
byFamily ; Ailesi.(Genel Olarak 1 dir.)
sLevel ; Npc'nin Leveli.(Genelde Genel İşlemler Yaparken Yardımcı Olur Örneğin ; Update k_npc iexp = iexp * 3 where slevel > 60 Açıklaması ; 60 Level Üstü npclerin Expini 3 Kat Arttır.)
iExp ; Verdiği Exp
iLoyalty ; Verdiği Np
iHpPo ; Npc'nin HPsi
sMpPo ; Npc'nin MP si
sAtk ; Npc'nin Atağı.
sAc ; Npc'nin Defansı.
sHitRate ; Sekmeme Oranı Vurduğunda
sDamage ; Verdiği Hasar
sAttackDelay ; Attak Yapma Hızı
sStandtime ; Uyuma Zamanı
byAttackRange ; Ne Kadar Uzaktan Vuracağı
iMoney ; Droptan Cıkıcak Para

K_Npc_Item > Hangi Npc den Hangi Item Cıkcagını Belirleyen Tablodur.

sIndex ; Npcnin sSid si (Select * from K_Npc where ssid = sindex)
iItem01,02,03,04,05 ; Çıkacak İtem
sPersent01,02,03,04,05 ; Çıkma %00 si.(10000 / sPersent Olarak Hesaplar)

K_Npcpos > Npc lerin ve Monsterların (canavarların) Hangi Zonede Hangi X,Y koordinatlarında Çıkacağını Belirleyin Tablodur.Ayrıca Görev Yapıcakların Trapnumber i Girdiği Tablodur.

ZoneID ; Hangi Zonede Doğacağı
NpcID ; Npc nin Kodu
DungeonFamily ; Genelde 0 Oluyor
SpecialType ; Özel Tipi Varsa Buraya Giriyoruz
TrapNumber ; Uzunca Açıklama Yapıldı
LeftX ; Koordinat X
TopZ ; Koordinat Y
RegTime ; Doğma Süresi

Knights > Serverdaki Kurulu Clanların Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

IDNum ; Clanın ID si
Flag ; Bayrağı
Nation ; Irkı (1;Karus,2;Human)
Ranking ; Derecesi
IDName ; Clanın İsmi
Members ; Üye Sayısı
Chief ; Lideri
ViceChief_1 ; 1.Asisti
ViceChief_2 ; 2.Asisti
ViceChief_3 ; 3.Asisti
byOldWarResult ; Son Savaş Sonucu
nVictory ; Kazanışlar
nLose ; Kaybedişler
CreateTime ; Kurulma Tarihi
bySiegeFlag ; Delos Bayrağı
sAllianceKnights ; Alyysi varsa ID Si
sCape ; Simgesi

Knights_User > Clandaki Üyelerin Hangi Clanda Olduğu Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

sIDNum ; Clanın ID si(select * from knights where idnum = sidnum)
strUserID ; Kullanıcı Adı

Level_Up > Hangi Levelde Hangi Exp i Gerektirdiği Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur

level ; Level
Exp ; Gereken Exp

Magic > Effect Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

MagicNum ; Effectin ID si
EnName ;
KrName ;
Description ; Açıklama
SkillLevel ; Gerekli Level
Msp ; Gerekli Mana
HP ; Gerekli HP
UseItem ; Skill i Basınca Eksilicek İtem Num.
Casttime ; Vurma Süresi
ReCastTime ; Dolma Süresi
SuccessRate ; Geçme Oranı
Range ; Geçme Uzaklığı

Magic_Type1 > Hiç Bir Effect Kullanılmadan Sadece Damage Veren Skillerdir.

iNum ; ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
HitRate ; Geçme % s
Hit ; Vurma Hasarı (Arttırılsanız Vurulan Damagede Artar.update magic_type 1 set hit = hit * 2 where inum = inumunuz)
AddDamage ; Ek Hasar.(Arttırılsanız Vurulan Damagede Artar.update magic_type 1 set hit = hit * 2 where inum = inumunuz)
Delay ; Hız
Range ; Skillin Vurulabilmesi İçin Gerekli Uzaklık(Max)

Magic_Type2 > Sadece Ok (Arrow) İle Kullanılan Skillerdir.

iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
HitType ; Vurma Tipi
HitRate ; Geçme % si
AddDamage ; Vurduğu Damage
NeedArrow ; Gerekli Ok
AddDamagePlus ; Ek Hasar

Magic_Type3 > Vurduktan Sonra Zehir Veren ve Uzaktan Kullanılan Skillerdir.

iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
Radius ; Etki Ettiği Alan
FirstDamage ; İlk Damage (Bir Diğer Değişle Asıl Damagesi)
EndDamage ; Son Damage
TimeDamage ; Zehir (Bir Diğer Değişle Zehir Damagesi)

Magic_Type4 > Genellikle Buff,DeBuff,Asas Def Skilleri Gibi Kullancıya Uzaktan Seçeren Verilen Skillerdir.

iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
BuffType ; Tipi
Radius ; Etki Ettiği Alan
AC ; Verdiği AC
ACPct ; Verdiği AC % si
Attack ; Verdiği Attack
MagicAttack ; Verdiği Magic Attak
MaxHP ; Verdiği HP
MaxHpPct ; Verdiği HP % si
MaxMP ; Vediği MP
MaxMpPct ; Verdiği MP % si
HitRate % Geçme % si
Str ; Verdiği Str
Sta ; Verdiği HP
Dex ; Verdiği Dex
Cha ; Verdiği İnt
ExpPct ; Verdiği Exp


Magic_Type5 > Kaldırma Skilleri Gibi Kullancıya Uzaktan Seçeren Verilen Skillerdir.

iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
Type ; Tip
ExpRecover ; Geri Kazanılan Exp
NeedStone ; Gerekli Taş

Magic_Type6 > Genellikle Dönüşüm Skilleri Gibi (Tranform scroll vs) Skillerdir.

iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
Size ; Büyüklük
TransformID ; Neye Dönüşeceğini Belirleyen ID
MaxHp ; Verdiği HP
MaxMp ; Verdiği MP
Speed ; Koşma Hızı
AttackSpeed ; Attack Hızı
Class ; Sınıfı
NeedItem ; Gerekli İtemin Num u
SkillSuccessRate ; Geçme % si

Magic_Type7 > Provoke , Canavarları Uyutma Gibi Skillerin Kullanıldığı Skillerdir.

nIndex ; Skill ID.
strName ; Skill İsmi
byTargetChange ; Durum Değiştirme Olayı ( 1;Damage Verir,2 Canavarı Uyutur)
byRadius ; Etki Ettiği Alan
shHitrate ; Geçme % si
shDamage ; Verdiği Hasar
nNeedItem ; Gerekli İtem

Magic_Type8 > Çekme,Işınlanma Skilleri İçin Kullanılan Skillerdir.
iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
Target ; 2 İse Kendine Basılır
Radius ; Etki Alanı
WarpType ; Çalışma Tipi (12;Partydeki veya Partydeki Herkesi Çeker,1 Gate Atar Vs.)
ExpRecover ; Skili Kullanınca Vereceği Exp

Magic_Type9 > Görünmezlik Skilleri İçin Kullanılan Skillerdir.
iNum ; Skill ID si
Name ; İsmi
Description ; Açıklama
Radius ; Etki Ettiği Alan
Hitrate ; Geçme % si
Duration ; Etki Zamanı
AddDamage ; Hasar


Make_Item_Group > 1 Çok İtemi Tek 1 Droptan Çıkartmak İçin İşe Yarayan Tablodur.K_Monster_Item Tablosunda iitem01 ve iitem02 yerleine yerleştiririr.

iItemGroupNum ; Group un ID si
iItem_1,2,3,4,5,....30 ; Çıkıcak İtemlerin Num u

TB_User > Kullanıcı İD Şifrelerinin Bulunduğu Tablodur.

strAccountID ; Hesap ID
strPasswd ; Hesap Şifre
strEmail ; Hesap E Mail (Genelden Panelden Alınan Üyelikler İçin Kullanılır.)
strAuthority ; Genelde Panel De Admin Yapmak İçin Kullanılan Bir Basamaktır

UserData > Ana Tablolardan Biri Olan UserData Kullancıların Bilgilerinin Toplandığı Tablodur.

strUserId ; Kullanıcının Niki
Nation ; Irkı
Race ; Tipi
Class ; Sınıfı (Warrior Rogue Mastersiz Warrior vs.)
HairColor ; Saç Rengi
Title ; Özel İtem Takabilmek İçin Kullanılan Kolondur
Level ; Leveli
Exp ; Exp i
Loyalty ; Toplam NP si
Face ; Yüz Şekli
Knights ; Clanı
Fame ; Clan Başkanımı Asisit mi Üyemi Yoksa Üyemi Diye Belirtilen Kolondur.(1;Clan Başkanı , 0; Üye)
Authority ; Yetkisi (1 ; User,0 ; GM,255 ; Banlı)
Zone ; Bulunduğu Yer (1;Luferson Castle , 2 ; EMC)
PX ; Bulunduğu Koordinat X
PY ; Bulunduğu Koordinat Y
strItem ; İntertorysindeki Sahip Olduğu İtemler (Şifrelenmiş Halde)
LoyaltyMonthly ; Aylık NP si (Sağ)
CreateTime ; Çarı Yaratma Zamanı
UpdateTime ; Güncelleme Zamanı

Userdata_SkillShorcut > Kullanıcının Skill Dizilişi Bilgilerinin Kayıtlı Olduğu Tablodur.

strID ; Kullanıcı Niki
nCount ; Bulunan Skill Sayısı (Barda)
strSkillData ; Skiller (Şifrelenmiş Halde)

Versiyon > Oto Patch İçin Kullanılan Tablodur.

version ; Oto Patch İçin Versiyon
filename ; O Versiyondaki Çekeceği Dosya
compname ; Genelde Filename İle Aynı Bilgi Kullanılır

WareHouse > Banka İtemleri Bilgilerinin Tutulduğu Tablodur.

strAccountID ; Giriş ID
nMoney ; Bankadaki Mevcut Para
WarehouseData ; İtemlerin Şifrelenmiş Hali

Zone_Info > Mevcut Maplerin Bilgilerinin Bulunduğu Tablodur.

ServerNo ; Server Numarası (1 Sunucuda 2 Server Kurduysanız Burayı Elleyebilirsiniz.Genelde 1 Dir.)
ZoneNo ; Zone Numarası
strZoneName ; Ebenezer/Map deki .smd nin adı.
bz ; Zone Hakkında Açıklama
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Gece/Gündüz modunu seç

Gece ve gündüz modlarından tarzınıza yada ihtiyaçlarınıza uygun olanı seçerek kullana bilirsiniz.

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.