Bir köylü salonunuz var ve bir köylünün gizemli bir şekilde veya bilginiz dışında ölmesinden nefret mi ediyorsunuz?
Eğer öyleyse bu eklenti tam size göre!
Villager Spiker daha kolay özelleştirilebilir ancak basit bir eklentidir.
Varsayılan olarak bir köylü öldürüldüğünde veya hastalığa yakalandığında, bu durum tüm oyunculara ayrıntılarla birlikte duyurulacaktır.
Ayrıca özelleştirebileceğiniz bir ses de çalacaktır.
DiscordSRV ile isteğe bağlı entegrasyon dahildir ve varsayılan olarak etkindir.
DiscordSRV'yi etkinleştirdiyseniz ve bir ana metin kanalını etkinleştirdiyseniz, otomatik olarak ona mesaj gönderecektir. İstenirse devre dışı bırakılabilir.
Kod:
enabled: true
play-sound: true
sound-name: 'ENTITY_VILLAGER_DEATH'
# use 0 for unlimited radius
max-broadcast-radius: 0
# if you're traded with a villager previously then you will get notified
# note this is only compatible on Paper servers
only-broadcast-if-traded-with: false
# optionally limit broadcasts to specific worlds
broadcast-worlds: ['*']
# only broadcasts if they were formally normal villagers
broadcast-zombie-villager-deaths: true
# villagerannouncer.receive-broadcasts
players-require-premissions: false
# if DiscordSRV is installed then send any messages to the main text channel
discordsrv-send-message-to-main-channel: true
# this is only applicable if you have world filtering
# or are using player permisisons
log-messages-to-console: true
messages:
# all four of these settings will populate the %villager% variable:
villager: 'villager'
baby-villager: 'baby villager'
zombie-villager: 'zombie villager'
baby-zombie-villager: 'baby zombie villager'
# populates %location% variable:
location: '&r( &6XYZ: %x% %y% %z%, &r&ein &r&a%world-name%&r)'
villager-message-with-profession: '&eA %villager% has died! Profession: %villager-profession%, level: %villager-level% %location%'
villager-message: '&eA %villager% has died! %location%'
villager-infection-with-profession: '&eA %villager% has been infected! Profession: %villager-profession%, level: %villager-level% %location%'
villager-infection: '&eA %villager% has been infected! %location%'
death-by-entity: '&eA %villager% was killed by %entity% %location%'
death-by-misc: '&eA %villager% died by %death-cause% %location%'
Plugin Link:
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.