Özellik :
- Sınırsız oda kaydı yapın
- Bir odayı altmış dört oda üretebilir (Maksimum teorik değer)
- Oda başına yapılandırılabilen üretim oranları
- Eklentinin odaları yeniden kullanıp kullanamayacağını seçin
- Kullanıcıdan veya konsoldan oluşturulabilir (Konsol için yapılandırılamaz)
- Zindanı veya odayı ekip olarak yapılandırın
Komutlarıyla birlikte izinler:
- prosedürelzindan.zindan
/zindan ve /zindan yardım komutunu kullanın
- prosedürel dungeon.admin.yeniden yükle
Yapılandırmayı yeniden yükleyin ve /dungeon reload ile zindanları yeniden yükleyin
- prosedüreldungeon.admin.create
/dungeon create {folder} ile mevcut bir zindanı oluşturun veya içe aktarın
- prosedürel dungeon.admin.remove
Zindanı yapılandırmadan kaldırır ve bu dosyaları /dungeon kaldır {zindan} ile saklar
- prosedürel dungeon.admin.delete
/dungeon delete {zindan} içeren dosyalar dahil olmak üzere bir zindanı kalıcı olarak siler
- prosedürelzindan.admin.addroom
Önceden /dungeon setexit ve /dungeon addroom {zindan} (özel ad) ile belirtilen zindan için bir oda oluşturur
- prosedürel dungeon.admin.generate
Bu özelliklere bağlı olarak belirtilen zindanı oluşturur /zindan created {zindan} {x} {y} {z} (dünya)
- prosedüreldungeon.admin.edit
Bir zindanın veya odanın özelliklerini /dungeon edit {zindan} (oda numarası) ile yapılandırın
- prosedürelzindan.admin.edit.deleteroom
Bir zindandan bir odayı çıkarmanızı sağlar (GUI aracılığıyla etkileşim)
- prosedürel dungeon.admin.list
/zindan listesiyle içe aktarılan veya içe aktarılabilen tüm zindanların listesi
{} gerekli argümanlardır
() isteğe bağlı argümanlardır
klasör zindan klasörünün adıdır
zindan ithal edilen zindanlardan birinin adıdır
özel ad, oda için özel bir addır (aksi takdirde özelleştirilemez)
oda numarası oda tanımlayıcısıdır (Not: otomatik olarak güncellenir)
x, y, z zindanın önde görünmesi gereken koordinatlardır (Konumunuz için ~ kullanabilirsiniz)
dünya, içinde yaratılması gereken dünyadır
Sorunu bilin:
- Aslında hiçbiri
Gelecekteki güncellemeler için fikir:
Komut Dosyası Uygulaması
Labirent odalarının oluşturulması (düz bir çizgi değil)
Rastgele ödüller sunan son oda
Otomatik üretim
MythicsMobs'un Desteği
Eklentiyi beğendin mi yoksa bana yardım etmek mi istiyorsun? Bağış yapmayı düşünün .
Kullanım koşulları
- Eklentim herkese açıktır ve kullanımı ücretsizdir, lütfen çalışmalarıma saygılı olun.
- Eklentimin kodu programlama hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen herkese açıktır. Benim önceden iznim olmadan kodumun kopyalanmasına veya çalınmasına hiçbir durumda izin verilmez!
- Eklentimin kaynak kodunu önceden iznim olmadan değiştirmek kesinlikle yasaktır.
- Bu projeyi sürdürme zorunluluğum yok, ücretsizdir ve zamanımı alır, anlayışınız için teşekkür ederim.
- Kullanırken iyi eğlenceler!
Plugin Link:
- Sınırsız oda kaydı yapın
- Bir odayı altmış dört oda üretebilir (Maksimum teorik değer)
- Oda başına yapılandırılabilen üretim oranları
- Eklentinin odaları yeniden kullanıp kullanamayacağını seçin
- Kullanıcıdan veya konsoldan oluşturulabilir (Konsol için yapılandırılamaz)
- Zindanı veya odayı ekip olarak yapılandırın
Komutlarıyla birlikte izinler:
- prosedürelzindan.zindan
/zindan ve /zindan yardım komutunu kullanın
- prosedürel dungeon.admin.yeniden yükle
Yapılandırmayı yeniden yükleyin ve /dungeon reload ile zindanları yeniden yükleyin
- prosedüreldungeon.admin.create
/dungeon create {folder} ile mevcut bir zindanı oluşturun veya içe aktarın
- prosedürel dungeon.admin.remove
Zindanı yapılandırmadan kaldırır ve bu dosyaları /dungeon kaldır {zindan} ile saklar
- prosedürel dungeon.admin.delete
/dungeon delete {zindan} içeren dosyalar dahil olmak üzere bir zindanı kalıcı olarak siler
- prosedürelzindan.admin.addroom
Önceden /dungeon setexit ve /dungeon addroom {zindan} (özel ad) ile belirtilen zindan için bir oda oluşturur
- prosedürel dungeon.admin.generate
Bu özelliklere bağlı olarak belirtilen zindanı oluşturur /zindan created {zindan} {x} {y} {z} (dünya)
- prosedüreldungeon.admin.edit
Bir zindanın veya odanın özelliklerini /dungeon edit {zindan} (oda numarası) ile yapılandırın
- prosedürelzindan.admin.edit.deleteroom
Bir zindandan bir odayı çıkarmanızı sağlar (GUI aracılığıyla etkileşim)
- prosedürel dungeon.admin.list
/zindan listesiyle içe aktarılan veya içe aktarılabilen tüm zindanların listesi
{} gerekli argümanlardır
() isteğe bağlı argümanlardır
klasör zindan klasörünün adıdır
zindan ithal edilen zindanlardan birinin adıdır
özel ad, oda için özel bir addır (aksi takdirde özelleştirilemez)
oda numarası oda tanımlayıcısıdır (Not: otomatik olarak güncellenir)
x, y, z zindanın önde görünmesi gereken koordinatlardır (Konumunuz için ~ kullanabilirsiniz)
dünya, içinde yaratılması gereken dünyadır
Sorunu bilin:
- Aslında hiçbiri
Gelecekteki güncellemeler için fikir:
Komut Dosyası Uygulaması
Labirent odalarının oluşturulması (düz bir çizgi değil)
Rastgele ödüller sunan son oda
Otomatik üretim
MythicsMobs'un Desteği
Eklentiyi beğendin mi yoksa bana yardım etmek mi istiyorsun? Bağış yapmayı düşünün .
Kullanım koşulları
- Eklentim herkese açıktır ve kullanımı ücretsizdir, lütfen çalışmalarıma saygılı olun.
- Eklentimin kodu programlama hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen herkese açıktır. Benim önceden iznim olmadan kodumun kopyalanmasına veya çalınmasına hiçbir durumda izin verilmez!
- Eklentimin kaynak kodunu önceden iznim olmadan değiştirmek kesinlikle yasaktır.
- Bu projeyi sürdürme zorunluluğum yok, ücretsizdir ve zamanımı alır, anlayışınız için teşekkür ederim.
- Kullanırken iyi eğlenceler!
Plugin Link:
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.