Yeni oyuncuları otomatik olarak odun, hayvan, cevher ve inşaat alanı bulabilecekleri yerlere yerleştirir. Ayrıca önceliğe dayalı oturum açma kuyruğu, yöneticiler için ayrılmış yuvalar, YALNIZCA neredeyse dolu olduğunda boşta önyükleme, gecikmeyi azaltmak için varlık inceltme ve isteğe bağlı sınırlı ışınlanma. Oyuncularınız bir daha asla bir maraton koşusu, portallarla dolu bir üreme odası veya terk edilmiş yapılardan oluşan bir labirent deneyimi yaşamayacak. Bu, yöneticiler için sıfır bakım çözümüdür ve oyuncuların herhangi bir komut öğrenmesine gerek yoktur!
"Bu, büyük sunuculara yönelik eklentidir." – muttsworldmine.com'un Mumblerit'i
Yükseltme notu: PopulationDensity v5.10 veya önceki bir sürümden yükseltme yapıyorsanız, yapılandırmanızın değiştirilmesi gerekecektir (özellikle materyal kimlikleri bölümündeki öğe kimliklerinin kullanılmasından adlara geçiş). Bir kopya oluşturmanızı, eskisini silmenizi ve PopulationDensity'nin yeni bir tane oluşturmasına izin vermenizi öneririm. Daha sonra yenisinde gerektiği gibi değişiklik yapın.
Sunucu sahipleri, oyuncuları kalabalık bir alanda başlatmanın ne kadar kötü olabileceğini çoğu zaman hafife alırlar. Evet, yapılan yapıları görmek sunucunuzu meşru gösterir, ancak inşa edecek yer bulmak ve başlangıç kaynaklarını bulmak için uzun süre keşif yapmak zorunda kalmak, hemen oynamaya başlamak isteyen oyuncular için büyük bir caydırıcıdır. Oyuncular bir yer bulduklarında bile genellikle yalnızdırlar çünkü diğer yeni oyuncular farklı alanlara dağılmıştır.
PopulationDensity, tüm bu sorunlara düşük bakım gerektiren, oyuncu dostu bir çözümdür!
Eğer "sunucum her zaman dolu" gibi bir sorununuz varsa, o zaman başarılı bir sunucunuz var demektir! PopulationDensity ile oyuncuları yönetmek için kullanabileceğiniz birkaç araç mevcuttur:
Plugin Link:
"Bu, büyük sunuculara yönelik eklentidir." – muttsworldmine.com'un Mumblerit'i
Yükseltme notu: PopulationDensity v5.10 veya önceki bir sürümden yükseltme yapıyorsanız, yapılandırmanızın değiştirilmesi gerekecektir (özellikle materyal kimlikleri bölümündeki öğe kimliklerinin kullanılmasından adlara geçiş). Bir kopya oluşturmanızı, eskisini silmenizi ve PopulationDensity'nin yeni bir tane oluşturmasına izin vermenizi öneririm. Daha sonra yenisinde gerektiği gibi değişiklik yapın.
Sunucu sahipleri, oyuncuları kalabalık bir alanda başlatmanın ne kadar kötü olabileceğini çoğu zaman hafife alırlar. Evet, yapılan yapıları görmek sunucunuzu meşru gösterir, ancak inşa edecek yer bulmak ve başlangıç kaynaklarını bulmak için uzun süre keşif yapmak zorunda kalmak, hemen oynamaya başlamak isteyen oyuncular için büyük bir caydırıcıdır. Oyuncular bir yer bulduklarında bile genellikle yalnızdırlar çünkü diğer yeni oyuncular farklı alanlara dağılmıştır.
PopulationDensity, tüm bu sorunlara düşük bakım gerektiren, oyuncu dostu bir çözümdür!
Özellik Özeti
- Başlangıç Noktası Ataması: Yeni oyuncular için her zaman inşa edecek yer ve yakınında başlangıç kaynakları bulabilecekleri başlangıç noktaları atar. Oyuncular doğrudan buraya doğabilir veya onlara bir komut ile buraya gitmeleri söylenebilir.
- Kaynak Yönetimi: Yeni oyuncu bölgelerinde hayvanları yeniden doğurur, otları yeniden yeşertir ve ağaçları yeniden diker, böylece önemli başlangıç kaynakları garanti altına alınır.
- Boşta Kalan Oyuncuların Çıkarılması: Sunucu neredeyse dolduğunda sadece boşta kalan oyuncuları çıkarır.
- Giriş Kuyruğu: Sunucu dolduğunda adil bir sistemle giriş sırası sağlar ve isterseniz bazı oyunculara öncelik tanıyabilirsiniz.
- Yöneticiye Ayrılmış Slotlar: Yöneticiler için ayrılmış slotlar, onların her zaman giriş yapabilmesini sağlar.
- Opsiyonel Teleportasyon Noktaları: Oyuncuların sosyalleşmesi ve ticaret yapması için teleportasyon noktaları sunar, ancak bu noktalar savaş sırasında kaçmak veya kaybolmuş veya aç bir oyuncuyu kurtarmak için kötüye kullanılamaz.
- Yüksek Yoğunluklu Canavar ve Hayvan Sayısını Azaltma: Sunucunuzun lag olmasına neden olabilecek aşırı tarım veya canavar avlamayı önlemek için çok yoğun canavar ve hayvan kalabalıklarını "seyreltir". Bu sistem, çok sayıda odun ve maden bulunan bir bölgeyi otomatik olarak bulur ve yeni oyuncuları buraya yönlendirir. Oyuncular, kolayca erişilebilen madenleri topladıklarında, çoğu ağacı kestiklerinde veya bölgeyi yapılarla doldurduklarında, PopulationDensity gelecekteki yeni oyuncular için yeni kaynak açısından zengin bir bölge bulur ve yeni oyuncuları oraya yönlendirmeye başlar. Eğer harika bir spawn bölgesi oluşturduysanız, oyuncuları burada başlatabilir ve sonrasında /HomeRegion komutunu kullanarak maceraya atılmaya hazır olduklarında onları yeni bölgeye yönlendirebilirsiniz.
Eğer "sunucum her zaman dolu" gibi bir sorununuz varsa, o zaman başarılı bir sunucunuz var demektir! PopulationDensity ile oyuncuları yönetmek için kullanabileceğiniz birkaç araç mevcuttur:
- Oyuncuları eğlenceden mahrum etmemek için, boşta kalan oyuncuları isteğe bağlı olarak atabilir ve daha fazla oyuncunun giriş yapmasına olanak tanıyabilirsiniz.
- Sunucu dolduğunda, giriş sırası adaleti garanti eder.
- Yöneticiye ayrılmış slotlar, yöneticilerin her zaman sunucuya girebilmesini sağlar.
- Oyunculara, sunucuya katkıda bulunarak veya topluluğunuz aracılığıyla ödüllendirerek, yoğun zamanlarda sunucuya daha hızlı giriş yapmaları için kuyruk önceliği atayabilirsiniz.
Metrikler:
Çoğu diğer eklenti gibi, bu eklenti de anonim metrikler toplar ve bu bilgiler, bu eklentinin gerçekten kimler tarafından kullanıldığını görmek ve hangi özelliklerin genel anlamda önemli olup olmadığını belirlemek için kullanılır.Plugin Link:
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.