Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Paylaşım Minecraft Pathinator Plugin

Paylaşım

zody

King
Moderatör
Katılım
19 Tem 2024
Mesajlar
1,401
Tepkime puanı
46
Puanları
0
a21f4c0f0c1170a2f0b32963e1e2b115aad3d6a2.png


1a9739ae4316ea347b0e05dd318d98869da6f307.gif


Pathinator oyuncuların üzerinde durdukları bloğa dayalı olarak hızlı ve kolay bir şekilde yollar oluşturmasına olanak tanır.

Örneğin, eğer bir OAK_PLANKS bloğunun üzerinde duruyorsanız ve 50 blokluk bir yol oluşturmak için komut verirseniz, Pathinator, yüzünüzün dönük olduğu yönde 50 blok mesafeye kadar tüm blokları OAK_PLANKS ile değiştirir. Eğer ayrıca ışıklarla seçeneğini de belirtirseniz, Pathinator her N* blokta bir yola ışık (konfigüre edilebilir, varsayılan olarak TORCH) ekler.

Kullanım​

Temel​

path:basic <mesafe> [ışıklarla] (kısaltması pb) komutu, <mesafe> eklemek istediğiniz blok sayısını belirtir ve [ışıklarla] isteğe bağlı olarak true|false değerinde bir boolean'dır. true seçildiğinde her N* blokta bir ışık eklenir.

Örneğin: path:basic 25 true komutu, 25 blok uzunluğunda ışıklı bir yol oluşturur, veya path:basic 25 komutu, varsayılan olarak [ışıklarla] seçeneği false olduğundan, ışık eklemeden yol oluşturur.

Raylar​

path:tracks <mesafe> [güçle] [ışıklarla] (kısaltması pt) komutu, <mesafe> eklemek istediğiniz blok sayısını belirtir ve [güçle] isteğe bağlı olarak true|false değerinde bir boolean'dır. true seçildiğinde her N* blokta bir powered rail eklenir. [ışıklarla] ise isteğe bağlı başka bir boolean'dır ve her N* blokta bir ışık eklenip eklenmeyeceğini belirtir.

*N, /plugins/Pathinator/config.yml dosyasında yapılandırılabilir.

Özel​

path:custom <mesafe> <genişlik> <yükseklik> [yol malzemesi] [boşluk malzemesi] (kısaltması pc) komutu, <mesafe>, <genişlik> ve <yükseklik> değerlerini zorunlu olarak alır ve [yol malzemesi] ve [boşluk malzemesi] isteğe bağlıdır. Eğer [yol malzemesi] belirtilmezse, Pathinator oyuncunun durduğu bloğun modelini algılar ve belirtilen mesafe boyunca bu deseni devam ettirir. Örneğin, 3 blok genişliğinde bir yol oluşturursanız, Pathinator oyuncunun altındaki bloğu ve sol ile sağdaki birer bloğu algılar ve tüm mesafe boyunca aynı deseni korur.

Ek olarak, yolun üzerindeki 'boşluk' alanını doldurmak için kullanılacak malzemeyi (boşluk malzemesi) belirtebilirsiniz. Bu, herhangi bir malzeme kullanarak üç boyutlu yapılar oluşturmayı kolaylaştırır!

Plugin Link:
 

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.