Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Paylaşım Minecraft (GELİŞTİRİLEBİLİR) Manalı asa [SCRİPT]

Paylaşım

zody

King
Moderatör
Katılım
19 Tem 2024
Mesajlar
1,339
Tepkime puanı
17
Puanları
0
Kod:
#Çalışması için gereken tüm pluginler.
#skDragon,SkQuery,skRayFall,Skript




#Oyun içerisindeki tüm ayarlamaları options: bölümünden yapabilirsin.
#Asa almak için /asaver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Asayı herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Manaiksiri almak için /manaiksiriver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Manaiksirini herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Okuduğunuz için teşekkürler.
variables:
    {suanki_mana::%player%} = 100
options:
    mana: 100 #Maksimum mana miktarı
    mana_iksiri_miktar: 50
    mana_iksiri_isim: &b&lMana İksiri
    mana_iksiri_aciklama: &7Sağ tıklayarak &bMANA &7yenileyebilirsin.
    mana_yuksek: &bMax mana miktarına sahipsin.
    alev_asasi_mana_bedeli: 10 #Alev asası kullanınca eksilecek mana miktarı
    alev_asasi_bekleme_suresi: 3 #Alev asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
    alev_asasi: &6Alev Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
    alev_asasi_aciklama: ||&6Sağ tıklayarak önündeki 3x3 alanı yakarsın.||&7Kullanırken &b10 Mana &7harcarsın.||||&6Önündeki her şeyin kül olmasına hazırmısın? #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
    alev_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_alev}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
    alev_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}%
    alev_asasi_kullanan_mesaj: &cAman dikkat! birileri &6Alev &cile oynuyor.
    can_asasi_mana_bedeli: 30 #Can asası kullanınca eksilecek mana miktarı
    can_asasi_bekleme_suresi: 15 #Can asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
    can_asasi: &aCan Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
    can_asasi_aciklama: ||&aSağ tıklayarak bulunduğun noktadaki HERKESIN canını yenileyebilirsin.||&7Kullanırken &b30 Mana &7harcarsın.||||&aİnsanların sana ihtiyacı var, çabuk onlara yetiş! #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
    can_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_can}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
    can_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}% #Asa mana yetersiz mesajı
    can_asasi_hedef_kisiler_mesaj: &9%player% &aCan asasını kullandı ve bundan sende etkilendin. #Asayı kullanan kişinin yanındakilere gidecek mesaj
    can_asasi_kullanan_mesaj: &aCan asanı kullandın, sana yakın olanlar ve sen yenilenme etkisi kazandınız. #Asayı kullanan kişiye gidecek olan mesaj
    
command /asaver:
    permission: op
    permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
    trigger:
        give 1 stick of unbreaking 1 named "{@can_asasi}" with lore "{@can_asasi_aciklama}" to player
        give 1 stick of unbreaking 1 named "{@alev_asasi}" with lore "{@alev_asasi_aciklama}" to player


command /manaiksiriver:
    permission: op
    permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
    trigger:
        give 1 exp bottle of unbreaking 1 named "{@mana_iksiri_isim}" with lore "{@mana_iksiri_aciklama}" to player


rightclick with exp bottle of unbreaking 1:
    cancel event
    if name of player's held item contains "{@mana_iksiri_isim}":
        if lore of player's held item contains "{@mana_iksiri_aciklama}":
            if {suanki_mana::%player%} is less than {@mana}:
                remove 1 of tool from tool
                add {@mana_iksiri_miktar} to {suanki_mana::%player%}
                if {suanki_mana::%player%} is greater than {@mana}:
                    set {suanki_mana::%player%} to {@mana}
            else:
                send "{@mana_yuksek}"


rightclick with stick of unbreaking 1:
    if name of player's held item contains "{@can_asasi}":
        if lore of player's held item contains "{@can_asasi_aciklama}":
            if {can_bekleme::%player%} isn't set:
                set {can_bekleme::%player%} to now
            if difference between {can_bekleme::%player%} and now > {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds:
                if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@can_asasi_mana_bedeli}:
                    loop all players in radius 5 around the player:
                        send "{@can_asasi_hedef_kisiler_mesaj}" to loop-player
                        apply regeneration 2 to loop-player for 5 second
                        stop loop
                    apply regeneration 2 to player for 5 second
                    play raw sound "game.potion.smash" at player with pitch 1 volume 2
                    send "{@can_asasi_kullanan_mesaj}" to player
                    set {can_bekleme::%player%} to now
                    remove {@can_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
                    drawWarpRings style 1, particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center location of block at player, id "%player%-canalan", rainbowMode false, scan false, height 10, radius 5, ringCount 12, ringDensity 20, visibleRange 32, pulseDelay 0
                    wait 0.7 second
                    stopeffect id "%player%-canalan"
                else:
                    send "{@can_asasi_mana_yeterli_degil}"
            else:
                set {_can} to "%difference between {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {can_bekleme::%player%} and now)%"
                replace all "seconds" with "&asaniye" in {_can}  #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
                set action bar of player to "{@can_asasi_bekleme_suren_var}"
                
    if name of player's held item contains "{@alev_asasi}":
        if lore of player's held item contains "{@alev_asasi_aciklama}":
            if {alev_bekleme::%player%} isn't set:
                set {alev_bekleme::%player%} to now
            if difference between {alev_bekleme::%player%} and now > {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds:
                if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@alev_asasi_mana_bedeli}:
                    set {_Block} to 0
                    Set {_Cone} to 0
                    loop 1 times:
                        add 2 to {_Block}
                        add 2 to {_Cone}
                        set {_GetBlock} to block {_Block} blocks infront of player
                        loop all blocks in radius {_Cone} around {_GetBlock}:
                            if loop-block is air:
                                set {_konum} to location of block at loop-block
                                set block at {_konum} to fire
                        stop loop
                    apply slowness 250 to player for 1 second
                    remove fire resistance from the player
                    apply fire resistance 250 to player for 3 second
                    play raw sound "item.fireCharge.use" at player with pitch 1 volume 2
                    send "{@alev_asasi_kullanan_mesaj}" to player
                    set {alev_bekleme::%player%} to now
                    remove {@alev_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
                    wait 2 second
                    extinguish the player
                else:
                    send "{@alev_asasi_mana_yeterli_degil}"
            else:
                set {_alev} to "%difference between {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {alev_bekleme::%player%} and now)%"
                replace all "seconds" with "&asaniye" in {_alev}  #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
                set action bar of player to "{@alev_asasi_bekleme_suren_var}"


command /manamiktarım:
    trigger:
        send "&aMevcut mana miktarın: &b%{suanki_mana::%player%}%"
 

Bu konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.