Kültür Gereksinimi:
Ana Kültürdür, Yerleşebilir
Kültürün değiştirilebilmesi / değiştirilebilmesi için yukarıdaki gereksinimle eşleşmesi gerekir.
Krallık Kültürünü Değiştir: Varsayılan KAPALI'dır
Zaman zaman krallıktaki klanın çoğunluğu krallık kültürüyle eşleşmiyorsa krallığın kültürünü değiştirin.
Oyuncu Krallık Lideri olmalıdır
Örneğin:
İmparatorluğun 3 klanı var, 1: 3 lordlu imparatorluk; 2: 2 lordlu imparatorluk; 3: 2 lordlu Vlandia
Daha sonra krallık kültür puanı İmparatorluğa doğru ilerleyecek: 71 puan, Vlandia: 29 puan
Krallıkta Vlandia puanını 50'nin üzerine çıkaran daha fazla Vlandia klanı varsa
Daha sonra krallık kültürü Vlandia'ya dönüşecek
Bunu manuel olarak değiştirmek istiyorsanız, EnableManuallyChangePlayerKingdomCulture adlı yapılandırma bölümüne bakın.
Klan Kültürünü Değiştir: Varsayılan AÇIK'tır
Klanın kültürü zaman zaman krallık kültürüyle eşleşmiyorsa klanın kültürünü değiştirin.
Klanın kültürü Krallık kültürüyle eşleşmezse, bu durum krallık kültürünün reytingini günlük olarak artıracaktır. (Varsayılan: günde 1 puan)
Oyuncu klanının kabul etme veya reddetme seçeneği olacak
Kullanımı: Lord, krallık kültür birlikleriyle birlikte doğar.
Örneğin, klan kültürü İmparatorluktur, krallık kültürü ise Vlandia'dır, klanın varsayılan olarak İmparatorluk kültürüne geçmesi yaklaşık 51 gün sürer.
Bunu manuel olarak değiştirmek istiyorsanız, EnableManuallyChangePlayerClanCulture adlı yapılandırma bölümüne bakın.
Yerleşim Kültürünü Değiştir: Varsayılan AÇIK'tır
Yerleşimin kültürü, sahibi klan kültürüyle eşleşmiyorsa, zaman zaman yerleşimin kültürünü (kasaba ve köy) değiştirin.
Yerleşimin kültürü, sahibi klan kültürüyle eşleşmezse, sahibi klan kültürünün puanı günlük olarak artacaktır. (Varsayılan: günde 1 puan)
Kullanım: Kasaba ve köyün acemileri klan kültür birlikleriyle birlikte doğacak.
Örneğin klan kültürü Empire iken yerleşim kültürü Vlandia iken yerleşimin varsayılan olarak kültür Empire'a dönüşmesi yaklaşık 51 gün sürer.
Yapılandırma:
..\Mount & Blade II Bannerlord\Modules\ChangingCulture\bin\Win64_Shipping_Client konumunda bulunan config.json
activeManuallyChangePlayerClanCulture: Varsayılan KAPALI
Oyuncunun, tutma menüsünde oyuncu klan kültürünü değiştirmesine izin verin, bu, activePlayerClanChangeCulture yapılandırmasını yok sayacaktır. ANCAK yine de oyuncu klan kültürü krallık kültürüyle aynı değilse, activePlayerClanChangeCulture kapalı olarak ayarlanmadığı sürece zaman zaman krallık kültürüne dönüşecektir.
Modlink:
Ana Kültürdür, Yerleşebilir
Kültürün değiştirilebilmesi / değiştirilebilmesi için yukarıdaki gereksinimle eşleşmesi gerekir.
Krallık Kültürünü Değiştir: Varsayılan KAPALI'dır
Zaman zaman krallıktaki klanın çoğunluğu krallık kültürüyle eşleşmiyorsa krallığın kültürünü değiştirin.
Oyuncu Krallık Lideri olmalıdır
Örneğin:
İmparatorluğun 3 klanı var, 1: 3 lordlu imparatorluk; 2: 2 lordlu imparatorluk; 3: 2 lordlu Vlandia
Daha sonra krallık kültür puanı İmparatorluğa doğru ilerleyecek: 71 puan, Vlandia: 29 puan
Krallıkta Vlandia puanını 50'nin üzerine çıkaran daha fazla Vlandia klanı varsa
Daha sonra krallık kültürü Vlandia'ya dönüşecek
Bunu manuel olarak değiştirmek istiyorsanız, EnableManuallyChangePlayerKingdomCulture adlı yapılandırma bölümüne bakın.
Klan Kültürünü Değiştir: Varsayılan AÇIK'tır
Klanın kültürü zaman zaman krallık kültürüyle eşleşmiyorsa klanın kültürünü değiştirin.
Klanın kültürü Krallık kültürüyle eşleşmezse, bu durum krallık kültürünün reytingini günlük olarak artıracaktır. (Varsayılan: günde 1 puan)
Oyuncu klanının kabul etme veya reddetme seçeneği olacak
Kullanımı: Lord, krallık kültür birlikleriyle birlikte doğar.
Örneğin, klan kültürü İmparatorluktur, krallık kültürü ise Vlandia'dır, klanın varsayılan olarak İmparatorluk kültürüne geçmesi yaklaşık 51 gün sürer.
Bunu manuel olarak değiştirmek istiyorsanız, EnableManuallyChangePlayerClanCulture adlı yapılandırma bölümüne bakın.
Yerleşim Kültürünü Değiştir: Varsayılan AÇIK'tır
Yerleşimin kültürü, sahibi klan kültürüyle eşleşmiyorsa, zaman zaman yerleşimin kültürünü (kasaba ve köy) değiştirin.
Yerleşimin kültürü, sahibi klan kültürüyle eşleşmezse, sahibi klan kültürünün puanı günlük olarak artacaktır. (Varsayılan: günde 1 puan)
Kullanım: Kasaba ve köyün acemileri klan kültür birlikleriyle birlikte doğacak.
Örneğin klan kültürü Empire iken yerleşim kültürü Vlandia iken yerleşimin varsayılan olarak kültür Empire'a dönüşmesi yaklaşık 51 gün sürer.
Yapılandırma:
..\Mount & Blade II Bannerlord\Modules\ChangingCulture\bin\Win64_Shipping_Client konumunda bulunan config.json
activeManuallyChangePlayerClanCulture: Varsayılan KAPALI
Oyuncunun, tutma menüsünde oyuncu klan kültürünü değiştirmesine izin verin, bu, activePlayerClanChangeCulture yapılandırmasını yok sayacaktır. ANCAK yine de oyuncu klan kültürü krallık kültürüyle aynı değilse, activePlayerClanChangeCulture kapalı olarak ayarlanmadığı sürece zaman zaman krallık kültürüne dönüşecektir.
Modlink:
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.