Merhaba,
Bu mod, oyunda T7 birliklerini uygulayan ancak yeni birlikler eklemeyen modları tamamlamak için tasarlanmıştır.Güncelleme 25/08/2022:
Harmony yaması yayınlandı. Standalone sürümü veya Harmony sürümünü kullanmayı seçebilirsiniz!NOT: Harmony mod gereksinimiyle ilgili olarak, oyuncuların bağımsız sürümü indirirken karışıklık yaşamalarını önlemek için Nexus Mods'a eklemeyeceğim. Eğer Harmony sürümünü indirirseniz, ne yaptığınızı biliyorsunuz demektir!
Sık Sorulan Sorular:
Bu modun amacı nedir?Son birkaç güncellemeden bu yana, T7 birlikleri oyuna düzgün bir şekilde uygulanmıyor. Ancak oyunda T7 birliklerini uygulamak için gerekli kaynaklar hâlâ mevcut (ikonlar, ücret hesaplamaları, XP vb.). Örneğin, oyuna T7 birlikleri ekleyen bir mod yüklerseniz, bu birlikler Tier 6 olarak görünür, yükseltmek için XP gerektirmez ve T6 ücreti alır. Bu, oyunu kısmen bozar çünkü T7 birlikleri genellikle oyundaki en güçlülerdir ve mevcut durumda T6 birliklerine sahip olduğunuz için bedavaya gelirler. Bu mod, bu durumu düzeltmek için burada!
Bu mod hangi mod için tasarlandı?
Bu modu ilk olarak 1.8.0 için güncellediğim Noble Troops Fix moduna yönelik olarak yarattım. Ancak XML düzenlemesiyle yeni birlikler uygulayan diğer benzer modlarla da çalışmalıdır. True Armies of Calradia veya Aserai Overhaul ile de uyumlu olmalıdır.
Yeni bir kayıt oluşturmam gerekiyor mu?
Kısa cevap, hayır! Eğer zaten birlik ağaçlarını değiştiren bir mod kullanıyorsanız, yeni bir kayıt oluşturmanız gerekmez. Ancak bu modu ve birlik ağacını değiştiren yeni bir mod yüklerseniz, yeni bir kayıt yapmanız gerekecek. (Sadece bu modu yüklerseniz, yeni kayıt gerekmez.)
Mod uyumluluğu hakkında ne söyleyebilirsiniz?
Harmony ile denedim ve sorunsuz başladı, ancak bu, Harmony modlarınızın bununla çalışacağı anlamına gelmez. Eğer modunuz Troop Upgrade Model'i değiştirmiyorsa (T7 birliklerinden değil, ücret veya yükseltmek için gereken XP gibi bazı seviye özelliklerinden bahsediyorum), bu modla uyumlu olmalıdır.
Teknik olarak, mod ne yapıyor?
Oyunun mevcut kodunda, maksimum seviye bir formüle bağlıdır ve bu formül 1.8.0 yamasında T7 birliklerine izin vermek için düzeltilmiştir. Ancak bu düzeltme yeterli değil, çünkü TaleWorlds geliştiricileri kodun bir bölümünü atlamış veya unutmuş olabilir: Bu formül, yükseltmekte olduğunuz birliğin seviyesine bağlıdır, ancak birlik seviyeleri için zorlama yapan sert kodlanmış bir değere bağlıdır ve bu değer 6’dır. Bu mod, maksimum seviye değerini 6 yerine 7 yapmak için bu özellikleri yeniden yazar.
Neden T7’nin üzerinde yeni seviyeler oluşturmaya izin veren daha esnek bir mod yapmıyorsunuz?
Oyunun kodunu tersine mühendislik yapmak bazen zor olabilir ve nasıl çalıştığını anladığınızda, uygulamanız gereken şeyin tonlarca kod yazmak olduğunu fark edersiniz. Ancak asıl zorluk bu değildir; daha fazla kod yazdıkça, oyun daha kararsız hale gelebilir ve diğer modlarla uyumsuzluk olasılığı artar. Bu nedenle, mevcut kod durumunda T7’den daha yüksek birlikler oluşturmayı mümkün kılmayacağım. Ve mevcut oyun kodunda, seviye değeriyle etkileşime giren birçok fonksiyon sert kodlanmış değerlere sahiptir (genellikle bu değer 7’dir, bu da T7’nin oyuna yeniden uygulanmasını kolaylaştırır).
Harmony hakkında ne söyleyebilirsiniz?
Harmony, birlik seviyesi ile etkileşime giren tüm işlevleri düzeltmemi sağlayabilecek çok ilginç özelliklerle gelir. Planım, ilk olarak bu modu Harmony ile uyarlamak [TAMAMLANDI] ve ardından yeni seviyeler oluşturmayı düşüneceğim (bu, her yeni seviye için yeni simgeler eklememi gerektireceği için çok fazla çalışma gerektirecek).
Mod Link:
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.