Yeni Oyun Başlatmak ZORUNLUDUR
Eğer bir vanilla kaydını yüklerseniz, karakter seviyeleriniz sonsuza kadar patlayabilir.Standart ve Plus Versiyonları Hakkında:
- Standart Versiyon: Sadece seviye atlama sistemiyle ilgili değişiklikleri içerir.
- Plus Versiyon: Seviye atlama sistemiyle doğrudan ilgili olmayan birkaç değişikliği de içerir.
Her İki Versiyon İçin Değişiklik Listesi:
- Karakter seviyesini artırmak için gereken SP artık üssel değil, doğrusal olarak artar: 2000 x karakter seviyesi.
- Bir beceri seviyesini artırmak için gereken XP artık üssel değil, doğrusal olarak artar: 30 x beceri seviyesi.
- Öğrenme sınırı, sadece odak noktalarına dayanır: 50 + (50 x odak noktaları).
- Öğrenme hızı, nitelik ve odak noktaları arasında eşit olarak bölünür: odak noktaları + (nitelik puanları / 2).
- Seviye atladıkça öğrenme hızı sabit kalır, azalmaz.
- Her 2 seviyede bir nitelik puanı kazanılır, 4 yerine.
- Öğrenme sınırı aşıldığında öğrenme hızı sıfırlanır.
- Beceriler 300'de zorlanır.
- Yoldaşlar, simüle edilmiş savaşlarda 3x XP kazanır. Gerçek savaşlarda, yoldaşlar menzilli silahlarla 2x, yakın dövüş silahlarıyla 4x XP kazanır.
- Pek çok eylemin XP ödülleri, çok yavaş veya çok hızlı seviye atlamamalarını sağlamak için ayarlandı.
Plus Versiyonu İçin Değişiklikler:
- Ekipman değer formülü değiştirildi: Üst düzey eşyaların makul fiyatlarda olması sağlanırken, ucuz eşyalar neredeyse aynı kalır. En pahalı eşyalar için %95'e kadar fiyat indirimi, artık 100k mızraklar veya 500k zırhlar yok.
- Yeni bileşenlerin kilidini açmak için gereken araştırma puanları üssel bir formülden statik bir değere değiştirildi. (Bir şey ürettiğinizde veya erittiğinizde, öğenin değeri baz alınarak gizli araştırma puanları kazanırsınız)
- Karakter hareket hızı formülü değiştirildi: Atletizmden alınan bonus artırıldı (+300 beceride %50), ancak ekipman ağırlığından alınan ceza büyük ölçüde artırıldı (-60 ağırlıkta %50).
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.